Vianselvitys

Monet tuntevat Ymonin parhaiten vianselvityspalveluistamme. Ymonin työntekijät ovat suorittaneet jo reilusti yli tuhat vianselvitystoimeksiantoa operaattoreille, palveluntarjoajille, suurille ja pienille yrityksille sekä julkisille organisaatioille viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana.

Häiriönselvityspalvelu = hätäpalvelu

on ratkaisu kriittisiin tietoverkon ja sovellusten ongelmiin. Tässä palvelumuodossa tulemme paikalle tarvittavin analysointilaitteistoin varustettuna mahdollisimman nopeasti. Päämääränä on häiriötilanteen selvittäminen paikan päällä välittömästi. Hätäpalvelumme antaa toimenpide-ehdotukset, joiden avulla kriittiset järjestelmät saadaan toimimaan riittävällä tasolla ja liiketoiminta voi jatkua.

Ongelmanselvityspalvelu = pidempiaikaisten vikojen selvittäminen

on tarkoitettu ratkaisuksi tietoverkon ja sovellusten käytössä ilmeneviin pidempiaikaisiin ongelmiin, kuten sovelluksen hidasteluun, yhteyksien pätkimiseen, tietoverkkojen tukkeutumiseen tai muhin liiketoimintaa häiritseviin ongelmiin. Ongelmaselvityspalvelua voidaan käyttää myös ”tuomarina” esim. palveluntarjoajan ja asiakkaan välisissä erimielisyystilanteissa tuomalla puolueettoman arvion ongelmasta ja sen aiheuttavista seikoista. Lopputuloksena on raportti, joka sisältää toimenpide-ehdotukset ongelman ratkaisemiseksi sekä myös laajemmat suositukset vastaavien ongelmien ennaltaehkäisemiseksi esim. tietoverkon rakenteen parantamisella.

Jatkuva vianselvityspalvelu = asiantuntija aina käytettävissäsi

on uusi palvelumuotomme, jolla saat palvelukseesi aina saatavilla olevan vianselvityksen asiantuntijan. Ongelmat kyetään useimmiten selvittämään myös jälkikäteen ilman ongelman uusiutumista. Tässä palvelumuodossa asiakkaan verkkoon sijoitetaan verkkoliikennettä jatkuvasti nauhoittavat ”kaapparit” , joiden tallettamaan dataan asiantuntijoillamme on tietoturvallisesti varmistettu etäyhteys. Palvelun automaatioaste, vasteajat ja raportointikäytännöt räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan.

Lue lisää esitteestämme.